Au,au,au…m-am trezit cu o durere de cap groaznica…probabil de la oboseala acumulata pe timpul zborului plus cantitatea cam mare de alcool si-au spus cuvantul. E ora 12, Cristina a plecat probabil la munca, nu mi-a raspuns, cand am strigat-o. M-am ridicat cu chiu cu vai de pe canapea, m-am impiedicat din paharul care imi cazuse din mana dupa ce am adormit, eram gata gata sa ma dau cu cracii in sus. Sunt imbracata cu rochia pe care mi-am cumparat-o ieri, e patata de Baileys…la dracu , o sa trebuiasca sa o duc la o curatatorie. Pe masuta vad un foaie de hartie,e de la Cris…ma anunta ca mi-a lasat o cheie in cosul de la intrare si ca ne auzim diseara la 8 cand termina.

Ah, ce trebuia sa mai fac ieri si nu am mai facut? A da! Sa imi caut o masina …dilema e urmatoarea : sa imi cumpar o masina ieftina sa o frec si dupa sa o las sau sa imi inchiriez una? Sau sa o iau cu inceputul mai bine? Cat am de gand sa stau?

Cat am reusit sa beau o Cola si sa fumez vreo 5 tigari am tras concluzia ca voi sta cel putin o luna, asa ca mi-am pus telu’ in functiune si mi-am gasit un parc auto si una bucata C class din 2001 la un pret rezonabil , asa ca am plecat incolo.Nu m-am oprit sa ma schimb, m-am dus direct sa vad masina, ma gandeam sa nu o dea. Pe drum , am sunat sa vad daca mai este disponibila, inca era. Doua ore mai tarziu,volanesc, imi intru repede in reflexele de mers pe stanga, in timp ce stau la semafoare, imi platesc asigurarea pentru masina pe net ca sa nu patesc ca ultima data cand nu am stiut ca la ei , din ziua in care iti cumperi o masina esti obligat sa iti faci asigurarea obligatorie, nu este transmisibila de la un proprietar la altul. Si daca te duci in locurile unde se vand astfel de asigurari iti iau si pielea de pe tine, intr-un an , platesti cam jumatate din valoarea masinii la ei. Am ajuns la hotel , ma uit in oglinda, arat tragic, nu gluma…cum de nu m-am uitat in oglinda la Cris …

O sun pe mama, sa vad ce mai e pe acasa, M. e tot acolo, probabil se gandeste ca vin inapoi…

Restul zilei l-am petrecut in hotel cu laptopul in mana,am cautat un apartament sa ma mut pentru urmatoarea perioada. De maine o sa ma duc la vizionari.